Thursday 26 January 2017

Benda Kecik Kot

Watikah hari ini adalah...

Benda kecik kalu. Aku hanya nak bantu proses kau dengan lebih senang. Kalau ada 6 bill sebulan, leceh bagi aku untuk asing 1 atau 2 je yang tak berkenaan untuk hantar ke kau, sebab kau nak hantar benda tu ke tempat 4 atau 5 bill yang lain tu sendiri ke Pejabat A. Jadi aku scan dan email la copy to you mentara hantar ori ke Pejabat A, for your acknowledgement untuk mempermudahkan urusan semua orang.

Tapi kau nak aku asingkan jugak 1-2 bill tu setiap bulan sebab kau nak hantar sendiri jugak ke Pejabat A, setingkat atas kau tu. Besar sangat kemungkinan yang semua 6 bill tu aku hantar kat kau terus. Ni pun baru hantar 1 email copy, dah kata itu bukan bill yang korang nak uruskan. 

So, kalau aku dah terhantar bill yang korang punya ke Pejabat A? 
Kalau aku dah terhantar bill yang korang tak nak?
Kalau dah tersasul masul?

Boleh tak jangan buang masa? Kalau kita duduk setingkat dua beza, memang aku tak kisah. Tapi tempat kita berbeza bangunan kena menapak keluar peluh kot. Aku yang kena hantar ke tempat kau tu. Pejabat terakhir tu pun ada satu bangunan dengan kau. 

Entah. It irritates me. 




Pffft.

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...