Monday 19 November 2018

Persediaan emosi

Watikah hari ini adalah...

You know, bila kau adalah seorang INFJ, dunia kau adalah penuh dengan perbualan yang tidak kosong. Full of sarcasm yang deep sampai bila berdepan dengan orang lain, kau adalah sangat stone  dan emotionless. 

Apa kot orang boleh pick up from just looking at me, other than me being pissed over something? Or "Maybe she's still pissed" or "Maybe it's something else". Well, aku adalah menjaga hatiku yang sangat perasa oren ini. Sedangkan tengok cerita benar Adiwiraku tu pun patut ada baldi aku tanggukkan airmata yang tak boleh nak stop. Walaupun kalau the cerita happen to lalu sewaktu aku flipping channels. Ya, tolonglah tengok cerita Adiwiraku. Pasal cikgu di kawasan kampung membawa anak murid ke choral speaking peringkat daerah for the first time.

Today, aku nak membibit sesuatu perasaan untuk up kan sikit feeling aku ni. Nak rasa sesuatu kebebasan. Sebab aku akan stress for the coming 2-4 weeks. Oh, stress aku dah hadir terawal pulak dari jangkaan. 











No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...