Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.

Selasa, 31 Mei 2011

Huru-hara

I've been so occupied I want to vomit. Nak vomit jawab email. Nak vomit pikir esok hari.

Blekh! Blekh!! Blekh!! --> this would be in the largest font in RED if I could!

Malam ni pun kena buli. Diorang uli Mak diorang macam roti. Panjat sana, raba sana, jilat situ, panjat entah memana entah. Dasar mengantuk. Huru-hara tahapahapatah.

Saya pun... Sampai najis pun tertinggal di tengah jalan. Hahahahaha. Lantak ler engkorang nak pikir tu cemana.

Dah la ada sikit PMS. Nak ngemas pun tak nyempat. Jeles je tengok opismet sesedap main shredder. Gua pun tingin gak. Tapi dok nyempat. Itu, main shredder kalu, kena satu hari suntuk lari dari komputer, tepon, printer, tetikus dan berbagai jenis menatang lagi.

Sigh. Aku sangat... Berharap, intention untuk tidak offend enibadi tidak menjadi sesuatu yang menyentuh jiwa raga sanubari enibadi.

Ah. Sudahlah. I hope I can sleep through tonight.

Now I'm simply huru-hara.

Nadia.Is.Huruhara
Sent via BlackBerry from Maxis

1 ulasan:

Faerie_Princess berkata...

entri ko pun ayat huru hara.. aku baca kepala huru hara.. tp sama la mcm situation kat rumah aku.. HURU HARA

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails