Thursday 2 June 2011

Oh oh oh oh oh

Watikah hari ini adalah...

I haven't been writing for so long.  I want to write but I have so many things on my mind.  I oso kenot simply merepek.  Mebe it's oso bikos I've exhausted myself out to merepek.  So I become a sitting duck only.  I also have to keep my trap shut.  Just because it's the best way to solve everything.  Dan Allah akan lebey menyayangiku dengan cara yang begitu.

Sekarang ni I tengah cari info on summon on JPJ's web page.  I think the picture of the man on the front screen should stop dyeing his hair black.  It doesn't go very well with ageing skin. 

Arrgh.

Maybe I can learn to appreciate myself for a while by listing how many things I've done since this morning. 

Ya Ampun...  Sign claim pun tak reti nak letak nama ke? 

...
...
...

Aku rasa sangat tragis.  *haish*  Dah lah system lagging sikit ni.



WWWAAARGGGHHH!!!
[dalam hati je. promise]


Kopi dah minum.  Air dah minum.  I have to betulkan my diet.  Lagi the more I am at the edge, the more I'll simply sapu off the table.  Dan juga dari meja orang.  Unless mekanan itu bukan menjadi selera saya.  So tiadalah mekanan di atas meja saya untuk hari ini. 

Dah.  Saya nak kena sambung buat surat. 

*Saya mau suami saya!*
{{Silalah datang peluk cium saya sekejap, pastu you can go back to your opis. Caaan???}} 


No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...