Sunday 30 October 2011

Hari Ahad

Tadi siang kitorang gi jenjalan. Lalu kat kawasan bazaar pada waktu tengahari buta. The sun was so glaring, I couldn't meneruskan niat untuk mendeficitkan diri sendiri dengan membeli barang. Seriyes tak tipu. Siap cuba patah balik nak bertanya. Setakat tanya harga, nak belek barang tu pun tak larat aku capai, I just couldn't do it.

Then got this one girl terjah dan terus terjunam ke dalam pankuanku walau aku sedang berjalan. Eh. Tak sedar ke yang aku sedang berjalan tetiba je nak dok kat peha minta agar ditimang-timang. Mengapa mahu aku disamakan dengan endoi? Gua taulah gua bersaiz empuk amai-amai. Eh. Salah lagu eh?

Budak tu melaung. 'Mari kak guna Maxis internet line'. Terus langkahku terhenti. Ternyata semua perasaan terkumpul didada for the past week seakan menggamit dada. Butang merah didada dah berbunyi dan flashing light red kaler. Dan maka termuntahlah ia bagaikan lahar menyambut dalam silau tengah tengah hari buta tu.

"KAT RUMAH AI, ko pakek Blekberi pun data loding setengah jalan! TAK PAYAHLAH! Sekian, terima kasih."

Amacam. Sopan tak kemarahan aku tu?

Dan dan budak tu... "Blekberi loding setengah jalan?" Kata-katanya terhenti buat seketika. Tapi tetiba je, dia menyanyi, "...terhenti di tengah jalan..."
Haha. Kalau tak silau sangat hari ni, pasti aku dah hambat dia balik pastu letak dia kat tengah rumah. Teruuuuus kensel Astro subscription. Jadi our main entertainment. Siap ajak nebers semua datang join kitorang. Buat rumah ala-ala GSC Gold Class lagi. Tapi sila bawak kerusi sendiri.

Okeylah. Dah ngantuk.

Babais.

Nadia.Is.Slipilipi.

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...