Friday 19 October 2012

Mendung Berahi

Watikah hari ini adalah...

Today is yet another sleepy day.  Cuaca mendung.  Monsoon kan sekarang ni.  Monsoon rain.  So children, please stay away from the parit okay.  Mak risau.  Cam semalam masa balik kerja, ada tiga orang budak kecik, on their bicycles, tengah tenung tengok air dalam parit.  Nasib baik parit tu bertembok.  It's berry denjeres okay.

Slowly catching up with work.  Filing selai demi selai.  Lama-lama makin kurus in-tray aku ni.  Macam aku takde keje ke nanti rupanya?  But I tewl yu.  So much other things nak buat.  Aku nak kena kemas balik lemari-lemari besar dan kecik kat tepi kaki ni.  Lemari yang dulunya aku sumbat dengan refreshments office with all the pinggans and mangkuks dan penuh dengan plastik recycle itu pun kena dipunggah balik.  Then from all the filing ni, ada jugaklah 2-3 file dah sendat; nak kena buat closing and opening of new account.  Cecewah...  Ayat feeling tu...



Taken off the web. 
Cantik tray ni kaaaaaan...???
Menarik, tertarik, terusik hati ai... 
Aku pun nak 28 bijik of these. 
Saja nak letak keliling meja ni. 
Make me feel eksaited okeh. 
Happy happy feeling come to work!


Ini pun tengah kecap ngan month-end closing purchases.  Aku menggamit nama pekerja akaun, peneroka, business woman, ahlil nujum, tukang korek-korek dan pemandu teksi.  Ada laa bahan yang outstanding.  So aku nak lah submission apa-apa yang patut.  Oh tidak.  Nak kena rephrase.  Baik aku buat sekarang sebelum aku tak terbuat apa-apa yang patut mengenainya nanti!

Okaylah.  I've got to continue working now. 

Doncha ya be missin' me too much.  Won't be good to the heart :D



Nadia.Is.Gedix

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...