Tuesday 19 September 2017

Kityot vs Nantuk

Watikah hari ini adalah...

I struggle nak bukak mata ni. Agak mengagumkanlah sebab ada one time tu kerap ngantuk luar kawalan sampai ada sekali tu aku sedar-sedar je diri sendiri dah ter-blackout with muka atas meja WITH glasses on. Ee teruk kan? Aku pun don't know how to adjust or solve it. Malu tau.

Then somehow after a while, aku mula minum air cuka epal dengan cuka buah delima and pati delima. Kurang banyak. Mata celik. But my angin inside stomach isn't. However, hari ni punya struggling is the very struggle. It's embarrassing somehow. Dah la boss panggil masuk bilik. Sambil dia explain task baru ni, sambil betul-betulkan ayat, susun framing bagailah... siap cerita kat aku cemana mula, the concept and how to, aku boleh dok kat situ bersangap. Siap eksesais tekan tubi kat meja dia hahahaha... Apa punya pekerja la aku ney...

So okay, itu cerita Mak untuk hari ni kays. Dah la ngantuk, nak kena buat report ni yang I dono hujung pangkal (Mak masih belum otai), ni kityot (sakit perot) pulak nak buang air besar. Mana satu tah nak buat dulu ni.

1. Tido dulu.
2. Buang air besar.
3. Buat kerja report ittew.

Jangan buat Mak atensen kay. Mak nak vera je.
Nanti pigi sana vera bilakang pokok turus mati itu pokok.
Tade timpat mau vera lagi.


Mmmkays...



No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...