Wednesday 28 March 2018

random rant

Watikah hari ini adalah...

Jam menunjukkan masa yang aku takmo terima. Sebab mata Mak tak boleh bukak ni. Lepas tu tadi ternampak barang kat luar rumah, terus macam... "Ngape la aku tak tutup dengan kain ke apa. Kan dah berabuk teruk..."

Simple things. Simple gestures. Kengkadang can make a person happy. Walaupun orang tu buat banyak kesilapan dengan kita.

Ada persoalan dalam kepala. Mungkin my choice of doing does not go well dengan orang lain. But what I do is what I FEEL is right. Bear in mind aku ada lah berbolak-balik jap tadi. Niat aku ada. Better I do it, rather than carry regret. Aku tak perlukan bakul yang penuh. Dan lagipun, mindset membawang aku adalah KBAT sikit. Haha. Capacity bakul 256GB aku selalu full. Hujung-hujung tanjung nak penuh, penat Mak select barang baik lepas untuk recycle, buang, simpan forever.

Dah hujung hari ni pun. Pejadah la tak sesiap posting ni walaupun dah berapa jam aku duduk kat kerusi ni. Meja pun bersepah je la. Productive sangat duduk setempat. Haha.

Kbaaaaai..



No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...