Wednesday 11 April 2018

Larian anak

Watikah hari ini adalah...

Pepagi aku dah sakit perut. Aku hampir percaya 100% yang aku ni senggugut. Rupanya, berdas-das tembakan laburan telah beransur sejurus aku duduk diatas jamban. Such accomplishment. Perlu naik timbang berat sebab rasanya mungkin I lost 20kg in that session alone. Tapi hari ni timbang tu pulak tak nak kawan ngan aku. Dia tak menunggu ditempat biasa. Tak tau la manusia saiz mana yang dah alihkan penimbang tu.

Pandang meja. Pandang tray. Pandang email. Nak lari jap je rasanya. Lari pergi Ko Lipe. Lari ke Pulau Kapas. Lari ke Maddalena Island in Italy.

Lari la sangat. 

Mari je la lari setempat. 
Ada je kerja tu kejar kita.
Baik lagi settle sekarang dari kemudian.

Kbye. 

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...