Monday 6 August 2018

Aku bukan kebal mahupun Iqbal ataupun bal.

Watikah hari ini adalah...

Pernah tak korang rasa kecik hati dengan kawan? Kawan kau yang tak ramai tu. Kawan kau yang terpilih. Kawan-kawan kau yang buat kau rasa macam kau ni lalat dan tak wujud. Kawan yang rasa kau ni sedut aura kegembiraan diorang kot. Kawan yang kata dia akan calling2 kau tapi sebab dia biziiiiii sangat atau kehidupan dia tak boleh bernafas atau terlalu banyak lewlian yang harus dia habiskan atau dia sentiasa takde mood walau jarang2 kau nak contact dia. 

I am introverted. I am different. Aku ni durjana sangat ke? I agree I can be such a b*tch and an as$hole, but tell me la. Aku ni sensitip jugak kot. Korang ingat aku takde perasaan sebab muka aku ni cam kebal je all the time? Siot la kalau korang fikir camtu. Sedangkan Jason King pun ada tempat tembus kebal dia, ini kan pulak aku.

Takpelah. You, removing me from your life has made an easier fix for me I suppose. At least you know that you're not worth my time.

(Although deep in my heart, I feel so sad.)

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...