Tuesday 20 August 2019

Self-annoyance

Watikah hari ini adalah...

Aku rasa macam kurang sihat hari ni. Tapi pada masa yang sama, aku rasa annoyed dengan situasi virtual yang aku telah berjaya memperbodohkan diri aku disitu, dalam situasi orang tak senang dengan kehadiran aku dalam komen tersebut. So I am completely annoyed with myself. Juga I think ubat-ubat aku ni yang membuatkan aku rasa ngantuk. That I'm annoyed with because aku ke yang buat-buat mengantuk ni?

Tengah rasa macam semua ni aku yang self-inflict sendiri. Hukum diri sendiri pun, diri sendiri yang buat. Tapi kerja ofis still kena jalan. Ada la yang dah jalan. Siap kira lagi. So I go with quantity je dalam hari yang aku tak larat ni.

Nevermindlah.


No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...