Selasa, 17 Ogos 2010

farmville

Watikah hari ini adalah...

It has been quite a while since I last wrote.  Perasaan agak stabil, nampaknya.  Begitulah.  Gossip pun hanya bagi kes-kes terpencil.  Huh.  Apa kes?  Kalau ada rasa sikit mereng pun, takat meraban gitu-gitu je la.  Laki Akak dengar je sampai bengkak telinga.  Eih.  Kalau tidak pun bengkak mata dan dada sebab tak tahan tengok bini bertangan BB je.  

Some time before puasa, we all pergi ber-Farmville kat somewhere somewhere.  Perasaan?  Uih.  Ko jangan tanya Dik.  Tak terkata.  Janji Akak menang pertandingan mengasingkan ulam dari rumput.  Akak jadi Puspawangi kau...  Apa kelas tak kelas?  Puspawangi - Satu dalam seribu.  Haha.  Ko layan je la ek?

Nak loading gambar bebanyak has proved to be frustrating for me.  Mana tak nya...  Sambil-sambil loading gambar tu, there's printing, Air Asia, multiple other sites, Excel Sheet and Microsoft Outlook going on altogether. 

Maka, sudah lah sudah.  Tengok je la satu gambar ni.  Buat syarat.

Abang Long dengan kazen-kazen.


Memi Is Kiut
PS. Itu Akak ngan Cik Adik tu kat belakang tu.


Para petani usahawan berjaya


Cik Adik dengan ARAF. Sengih je la budak tu.


Ooops!  Hik.  Gambar tak releven eh?
Sorriee...  Ai tak sengaja yuuu...  Ala yu niii...
Ai kan cintekan yuuu...  Yu sorang je.
Ai promise...



Uiks.  Kata tadi satu je gambar?  Melampau betul sampai 5 gambar pulak nak letak. 

Itu bukan melampau...  Itu namanya demanding.  <---  Oh.  Apakah?
Ni belum letak gambar mekanan kat bazaar Ramadhan lagi ni... 

Salam Ramadhan dan selamat berbuka puasa!


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails