Thursday 5 August 2010

ugh

Watikah hari ini adalah...

I haven't written lama dah.  Haven't been feeling well these past few days.  I don't know whether it's the airconditioning or what lah.  But I know it's near Ramadhan so biasanya bulan tersebut adalah dry and striking. 

So how do I explain myself?  Do I have to explain pun?  Tak kan?  So tak payah lah. 

Taken off the web.  Thanks [HERE]
Maaf, ini bukan gambar aku. 
Kalau aku sakit kepala, aku tidak lah can still maintain seksi cengginik.
Eleh.  Jam tak sakit kepala pun tak seksi.  Apa lu citer beb?

Yang tau, kepala ni sedang berdenyut.  A healthy normal person would probably be down sleeping on paracetamol sudah.  Denyutan itu baru nak surface bertubi on my right side of the head.  And I've been expelling wind since morning.  Good la expel wind dari I have them still inside of me.  But ia adalah memenatkan juga.  Plus it's so rude for others to have to sit and listen to it.  It's something that you can't control.  Because the end result would be, you wanna hear me burp or you want to have me fart all over you?  So which one?  You choose.

I have given myself to some shakes.  I am believing that they would also help me to balance out whatever is not in my body.  And I so do hope that my bulu kaki would then stop growing as it did for the past 33 years but suddenly ada for the last 6 months or so.  Sekali keluar macam Morning Glory tu.  [Tulun... Tulun... <--- tulun yang tak ada perasaan]

Aih.  I nak tulis pun macam takde mood.  I just want to duduk dendiam.  Read blogs.  Go cuci mata blog shopping.  Go berangan pigi holiday...  Bila la nak sampai Disneyland ke...  Gold Coast ke...  Sydney ke...  Nak gi balik kampung jenjalan kat Seal, masih sedang tak cukup.  Ye lah.  Anak makin ramai.  Nak bawak sekarang, surely they won't remember it in the next 10 years dan maka nya the trip wouldn't mean anything pun in the end for them.     

Whatever it is juga, I must remember I have to leave by 11am.  Saya kena hantar Abang Long pigi sekolah lei.  Memi is off for her belly check up. 

Oh tidak perlu.  Memi dapat habis check up awal.  So I can stay. 

Maybe I'll stay in je.  Keluar opis pun buat sakit kepala je. 

PS.  Aku telah dimurahkan rezeki mendapat Nasi Lemak Perrkkh dan kuih muih ihsan dari insan-insan terpilih hari ni.  Semoga mereka dilimpahi dengan rezeki buat mereka.


No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...