Thursday 28 October 2010

tekun

Watikah hari ini adalah...

Aku telah bekerja keras semalam.  Aku tak tipu.  Keras gila.  Menggila aku kat opis ni.  Gila kertas.  Bertaburan.  Kalau aku dok tabur loteri macam Evita Peron tu bess la jugak.  Sendiri tabur, sendiri kutip.  Haha. 

Aku yang bekerja keras. Itu baru sikit je. 
Ada double pile yang mana ia telah bertaburan
di pelusuk opisku yang tercinta.
Apa-apa pun, aku telah selamat sebab walau pun laki agak terkesima sebab bini dia tak balik, dengan maid tak masak sebarang apa kerana aku telah kol dia earlier to say that I wanted to cook but when I tried calling her back a few times dia tidak meng-answer itu panggilan when I wanted to tell her that I'd probably be late so just masak whatever [wow panjang], kerana dia terus ngambil kereta dan pergi menapau lauk untuk kami sekeluarga. 

~ The End. ~

-

-

-

-

-

-


Aisyemen.  Marah ke?  Haha. 

Whatever I did paid off.  And I suppose I'd be happy too seeing clutter if I too were a supervisor because that would only mean my staff had been working.  Fullstop la kan.  And the work details are off my head sebab all sorted out semalam.  ...Uh...  And this morning.  And maybe after lunch ni....  Uh...  I donch know...

...SOOOoooo... [sambey juling bijik mataaa]

I guess it seems that I should stay in the office again.  For all just in case.  Got a lot of things yang nak kena rush.  Ni pun belum buat payment plan for this months' fixed expenses pun lagi.  Itu belum lagi berkepergian untuk membayarnya semua. 

Funny.  Kenapa aku tak all stressed out ni?  Agaknya bila ada orang lain yang freaking out, aku pulak yang freaking in.  Haha.  Buduh.  So, cemana ni?  Aku lapar sebenarnya.  Tapi malas nak turun atas sebab-sebab tertentu.  Gua ni kan commited beb.  Haha. 

Dah sudah lah.  Now I need to be ironing out...  a few things. 

So...  Babai.




No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...