Wednesday 27 October 2010

ketika aku berada dalam kesejukan

Watikah hari ini adalah...

Aku adalah berada di dalam kesejukan.  Kerja berjalan sambil-sambil mulut dan tangan ini bermultitasking on the BB, fon opis dan minum kofi.  Aku memang terer.  Haha. 

Wajahku ketika sedang multitasking.
Tenanggilataksanggupakuwowterbabow
gempakterhebatperrghhmenawannnn!!!!

I got at least a few things done this morning, despite the fact that I took it at a quite slow pace.

1. Siap one documentation.

2. Siap scanning.

3. Siap request for reservation.

4. Siap request for appointment.

5. Siap request for statement.


Tinggal nak kena buat...

1. Claims.

2. One more part of claim.

3. Submission. 

4. Personal bajet.

5. Filing.


Lagi 10 menatang tu.  Cemana apa la sempat ke tak...  Kalau nak difikirkan, boleh aku sakit otak dibuatnya.  Ni pun dah masuk taim lunch and I'm still here.  Takde mood nak keluar.  Takde mood nak angkat punggung ni ke mana pun.  Abih tu bila bontot to melebar, nak bengang ek?  Haha.  Bangang betul la kaaaann...  Aiseymen.  Tapi gua sejuk gila.  But I think in the end aku tak makan pun lunch.  Beskot banyak lagi ni yang boleh aku bantu habeskan. 

Yang aku tau, sedang masih pedih hati.  Emosi agak...  Tiada. 

Dengan ini saya membawa pesanan, iaitu: Henti-hentikanlah.  Bawak-bawaklah berehat oh orang itu. 

[Ye ye berpesan.  Orang tu pun tak tau siapa 'orang itu' kan?  Haha.  Entah la.  Tragis yang amat...]

Syahdu.


No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...