Selasa, 12 Jun 2012

Sebab-sebab mengapa lama dah saya tak tulis entry

Watikah hari ini adalah...


Akak bizi nox. 
...Akak bizi nak kena copy resipi masakan yang baru...  Macam takde modal dah.  Semua masakan macam kopipes setiap hari.

Things have been bizi.  Lama jugak aku tak menulis.  No more photo postings.  I have been very quiet haven't I?  Yes, I have.  Sendiri mengaku.  Macam dah takde humour pulak kan?  Siapa kata tak ada?  Ada...  Saya masih ada humour.  Hanya humour dengan mereka-mereka yang terpilih saja.  Apa?  Tak...  Saya tak pilih kasih.  Saya mengasihi kamu semua.  Just that limited humour circulation je.  Hik hik.

Mungkin jugak sebab aku dah makin kurang sengal kot.  Blur tetap ada.  Macam amende gak la sebab sebenarnya gua ni sangat sirius black orang nya.  Dan sekarang ni tengah mode sirius sebab aku memang buat muka ketat masa keje.  Kalau tidak orang tak percaya yang aku ni bekerja.  Harus nanti orang ajak aku berbooooooorak je.  Hish.  Macam la aku takde keje nak buat kan?  Takde keje betul.  Orang dah bagi keje, tak nak buat keje betul-betul.  Keje kan keje tu. 

Dah!  Gi keje!





Nadia.Is.Rajin

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails