Monday 21 January 2013

Jiwa Lara

Watikah hari ini adalah...

Hari ini adalah diantara hari yang paling sengal bagi tahun ini.  So many things I have listed out to do but in the end kena buat kerja rectification yang mana aku telah terbuat the week before. Bukan itu sahaja, the work that I've listed out to do, tak terbuat pun last week.  Oleh sebab itu, aku telah decide untuk abandon ship dan lari dok sensorang gi minum teh petang.

Aku, yang melayan jiwa yang lara. Sensorang.

So, apakah perkara yang baru? Tiada perkara. Kecuali rahmat yang Allah sahaja yang tahu. Aku diperkenankan sesuatu yang bijaksana.  Alhamdulillah from the bottom of my heart.

Then aku perasan. Setiap kali bulan nak mengambang, produksi kerja aku adalah tehapa-hapa.  At least, boleh jugak dapat closure mengapa. konfius all the time. Aih. Frust denan diri sendiri adalah melingkari diri ini.  Terus aku menjadi puitis.  Jiwa lara la kan...

Layan....



Nadia.Is.Cute

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...