Monday 14 February 2011

I'm sorry, it's so irony

Watikah hari ini adalah...




Minta maaf kerana lama tidak menghadirkan diri ke blog ini. 

Pelbagai perkara telah berlaku dalam tempoh 5 hari.  Perkara-perkara yang kita tak boleh atur selain dari ketentuan Allah.

On Thursday, my Mak Long Faezah meninggal dunia.  - Al-Fatihah buat arwah.

On Friday, my brother-in-law got married.  - Congratulations to you and your wife.

On Saturday and Sunday was much concentrated on family stuff with my in-laws as the whole family was down for the wedding, yang mana aku terpaksa mengabaikan mereka yang lelain, much more emotional carriage tu agak ada kekurangan ruang. 

I wanted to talk much.  Tapi entah.  Tetiba je, my All-Spark got hilang pulak.  Maybe writing those two things got myself emo kut.  Saya ni muka je stone.  Keras at the most unexpected places.  Tapi cepat rasa terharu. 

Mungkin sebab banyak perkara tersemat didada.  Apa yang saya mau.  Apa yang saya tak mau.  Apa yang harus saya usahakan untuk mendapatkan apa yang saya mau.  Apa perasaaan overwhelmed yang saya rasa.  Apa yang saya tak boleh beritahu.  Perkara-perkara di antara saya dengan tuhan. 

If only I can be transparent.  But I wouldn't be sincere if I did.  Jadi, tinggallah anda dengan bauran lindungan kabus kata-kata.  Yang tetiba pulak dah jadi sastera.  Haha. 

Ya.  Aku telah disahkan oleh laki sendiri dengan ayat, "You bercakap bahasa sastera."  Sambil aku membuat muka, "Mana ada??"  Haha.

Oleh itu, babai.



No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...