Monday 5 September 2011

Bermadah

Watikah hari ini adalah...

Saya rasa macam mula nak tak sihat.  Tapi saya tak nak.  Hati saya je yang luluh sikit sebab memang kena membersihkan kawasan kerana ianya bersebab.  Apa?  Nak marah ke aku bermadah ni?  Lu apa kes?  Biar jelah aku madah berhelah di sini. 

Hish. 

Tapi yang sebenarnya, ia amat merunsingkan ai.  Dan selagi ai tak dapat tekel menate beghuk tu, ai tak boleh story with u'olls dulu di atas sebab-sebab pantang larang.

Sungguh tragedi.  Tapi takpe.  Berkat kesabaran, InsyaAllah, dipermudahkan urusan.

Doa-doakanlah dipermudahkan urusan aku ni.  Tengs.

Ai lav yu forever...




No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...