Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.

Isnin, 5 September 2011

Mangkuk Bengang

Watikah hari ini adalah...

Terbengang okeh...  Hari yang agak bermakna sebab aku dengan niat nak puasa tapi dah pukul 2:00 lebeh terpaksa berbuka disebabkan migraine yang berhentakan.  Itu dengan how kengkadang manusia ni tak de consideration dengan orang lain.  Kita semua bekerja.  Tapi janganlah expect orang kerja sebijik macam kita. 

Grr.  Apakah?  Bikin susah hati sendiri je.  Pastu nak meMANGKUKkan orang lain.  Betapa mangkuknya perasaan aku neh setelah dimangkukkan olehnya.  Aku silap kawasankah?  Dekat dengan Kampung Mangkuk pun tidak...  Kat mana Kampung Mangkuk ni pun aku tatau...


Sumber


Hish!  Mangkuk!


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails