Thursday 28 April 2011

Tiga Hinchi

Watikah hari ini adalah...

Semalam dah separuh hari baru ada orang tegur... 

Bukan sebab gua adalah seorang yang cun, suka amek gambar sambey lidah tersentil ataupun lagi sikit je dah muka macam Angelina Jolie.  Ia adalah disebabkan kerana...



Baju akak terbelah kat tengah perut ko...

Banyak bahagian perot dia nampak tu ko...

TIGA HINCHI tu ko...
Aku tepok dahi ko...

Kemain konpiden je aku semalam.
Yang paling best, dah ada orang yang perasan tapi tak tercakap ko...

Kan sebenarnya lebih baik kalau aku tau dari tidak.

Hish.  Lenkali bagi je la tau.

At least, lagi cepat lah aku repair baju tu on the spot.

And so how did I repair the baju?

Come.

I show you.


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/



Selotep pon selotep laaa...

Jalan!



No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...