Friday 15 April 2011

This is LOBOT

Watikah hari ini adalah...


This is lobot.
Yu tak tawu ke Mak?

 
Yes.  I've got a boundary over me.  It's visible.  Like a line that goes on like laser that surrounds my entire being.  It also distracts me from being aware of what's happening.  It's like a penyakit.  You tak perasan it's there. 

Going through a statement that kenapa aku blur-blur.  It's so not common for me to hearing this.

1.  Blur ini adalah dari lahir.  Bukan disengajakan.  Response dariku kerap adalah sengal jika jawapan itu cuba ditanya tanpa objektif.

2.  Ko ingat aku suka ke yang aku ni blur-blur?  Tak perasan orang kiri kanan? 

3.  And some people rasa aku sengaja pura-pura tak nampak, walau pun mereka dari tadi dok ada kat sebelah bahu ni. 

Seikhlasnya, memanglah aku takkan buat apa kalau tak perasan.  Lelagi if I have children with me.

But then again.  Why am I am even TRYING to explain myself to you or anyone else who's asking? 

Kalau dah tak suka, benda yang elok pun tetap akan dikata buruk juga.

- The End. -

2 comments:

seldom break said...

elok mak.lobot tu ada laser...sila laser org yg tak suka ko..hahha

Nadia.Is.Cute said...

cemana nak laser kalau yang bila aku mula perasan pun dah lebih dari 3 hari tempohnya...

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...