Monday 4 April 2011

Oh Kepalaku!

Watikah hari ini adalah...

I had a very full wiken.  Gila penuh.  Nasib baik aku tak benar-benar gila.  Okei.  Tipu.  Ada la sikit.  Haha.  Untut siut kepala otak aku sekarang ni.  Then again, maybe I'm just feeling overwhelmed today.

Tengah sakit kepala ni.  I am floating in between lives.  Macam ia tidak berlaku.  Apa yang aku nak pun aku tak tau.  Yang tau, sedang rasa huru-hara.  Very out of body experience.  Like my mind still kenot absorb and mentally unsteady.  I keep second guessing myself and tak sure apa yang aku buat tu betul, atau tidak.  Yang patut-patut, atau tidak.  Yang aku mau sebenarnya, atau tidak.  Whether or not what is laid out, I am simply taking because I feel I should be thankful for any kind of security right now.

Oh.  Bingai sungguh perasaan ini.

{crickets}

Huh.

{crickets}

[Garuk-garuk kepala]

{crickets}

Apa la aku ni.  I need to calm down and have a moment's lapse to be in my cave and think all about it.  What to do next.  What I want.  What I kenot see. 

Aku adalah...  Too many things coming down at the same time.  I is overwhelmed. 

[Waaaarrrrggggghhhhhh......!!!!!]

{tumbuk-tumbuk meja}

{berguling dari hujung sana hingga hujung sini}

{hentak kepala kat dinding}






Sekian.

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...