Friday 12 August 2011

Saljunya ai ni!

Watikah hari ini adalah...

Dahulu aku comel.  Terlalu comel hinggakan tak perlu ambil gambar lidah tersentil.  Aku juga tak perlu ambil gambar sambil buat mata kecik-kecik dengan mulut juih ala-ala jernih hati nurani.  Semua itu tak perlu.  Semua itu tak penting.  Yang penting adalah akak menten walau pun dok berhayak satu town pakai trackbottom kaler biru. 

Namun lately ni, aku telah menjadi semakin mengacam.  Semakin, liuk, lentuk, gebu, vam voom vasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss...!  Betapa hebatnya aku nox.  Vassss aku tu sampai ke laut jauh nya u'olls!

Apa nox?  Ko tak caya?  Yu ni noti tau.  Kecik ati ai. 

Nah.  Tengoklah gambar terbaru ai ni.

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/



Terharu tak?

Ni gambar akak kat opis.  Candid shot ni.  Tokojot ai.  Tengah taip minit, sekali ada power short pulak.  Lepas tu akak boring, so akak gi main salji kat dalam bilik Boss.  Tak payah ai susah payah nak gi main snow kat i-City nox.  Jap lagi akak tunggu u'olls luar opis je.  Bila korang nak masuk, akak amik caj lima ringgit.  Ala yu ni...  Mana ada mahal tu.  Tu lima ringgit buat geli-geli jek.

Dah!  Gi la balik.....




No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...