Isnin, 23 Julai 2012

Happy Birthday MakDong!

Watikah hari ini adalah...

Aku baru je lepas berdiskusi tentang belanjawan.  Aku dan numbers adalah bukan besfren tetapi terjadi fren maka otak aku ni macam baru je telan julap.  Haha.  Sendiri cakap, sendiri gelak.  Haha.  Ye, memang terasa cam gitu oleh itu aku harus mengnyahnyampahkan diri dengan perkara terbabit agar tidak terus sembelit dengan apa yang telah dinyatakan di atas.

(Are you oredi as confused as I am?)

Well, what to cook today?  Today kenot cook...  Well, ekceli, I should do something spesel.  Today is my sister's birthday.  Dia menjadi sehari tua dari semalam.  Hikhik.


Happy Birthday MakDong!




Nak bikin pavlova ke?  Haha.  Niat di muka dada nak je buat.  Tapi resepi pun takde.  Takpelah.  Nanti carik.

Jadi, tak jadi, lain citer.  Janji adalah niat di hati.  Itu, dengan salad nyelad.  Itu niat di tekak ni.  Ngeeeeee.....  Kalau tak, cencaru masak cili pun best!  Tapi itu nak kena suruh Mah yang buat.  Ke, aku masak ciken drown in soy sauce?  (Bunyik exotic gila padahal ayam masak kicap je tuuuuu [juih])



Nadia.Is.BerjayaMengnyahnyampahkanDiriKot (??)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails