Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.

Selasa, 16 November 2010

bukan apa... gua bizi beb.

Watikah hari ini adalah...

Dah berhari-hari otak ni terkumpul.  Gatal nak nulis.  Tapi apa kan daya.  Kerjaya akak lebih memerlukan akak ni.  Begitu juga dengan FrontierVille yang senantiasa je bagi akak kerja non-stop.  Apa yu'olls ni kan...  Suka bagi ai kerja.  Tak tau ke yang kita ni kena ada masa berehat?  LOL. 

Somehow I got time to look at my site.  Then looking again I found my chatbox becomes to interesting. 

Okeh.  Aku tipu.

Aku rasa sangat menjengkelkan itu menatang.  Tapi nak kena ada jugak!  Bikos ai laik...  But I donch laik...  Love-Hate relationship kaw-kaw punya ni!

Oleh itu, tumpuan khas bagi kamu, kamu, kamu... 



Wowwee!~

Salam Aidiladha!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails