Jumaat, 11 Mac 2011

Apa yang aku nak ni, sebenarnya?

Watikah hari ini adalah...

Saya adalah sedang mata tak blei bukak. 

Saya sedang lapar nasik teruk-teruk.

Kantin masih belum ada keluar kan nasik pada masa ini... [rasanya lah]

Nak kopi tapi tekak macam kertas pasir.

Kepala rasa macam bubble.  [Lalalalalala...]

Mata melihat je surat-surat kat meja ni tapi ayat tak register apa ke menatang yang aku baca ni.

Gigi aku ni tak dibuat-buat...  Agaknya nak tunggu ronggak sendiri kut baru nak buat balik.  Macam kesah roadworks kat sini-sini je.

Lapar nasik. 

Tak. 

Tipu. 

Tak lapar. 

Nak nasik je.

Apa da.

Mata macam nak keluar soket.

Baek akak pi makan eskem je laaaaaa....

Tak. 

Yang sebenar-benarnyalah [aku rasa] adalah.... 


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-

 
-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-




Aku nak makan kueh getas...



Nak kueh getas...



Nak kueh itu jugak....!



Pastu kol Siti Kantin tanya, dia kata kueh getas adalah absent hari ini!!!!






 
{Sitiiii....  Aku nak JUGGGAAKKK!!!}



*guling-guling-guling*



Pengorbanan itu adalah sesuatu yang suci... [whatever]

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails