Monday 27 June 2011

Anugerah Juara Lagu 2010

Watikah hari ini adalah...

Dah terkombah gambar AJL, maka aku perkombahkan gambar-gambar yang lelain...  Walau lebih setengah tahun lama sudahnya...

This was the arena.  Hebat.  Gilos.


Aku malu.  Tu sebab amek gambar separuh je.

Ni gambar seats and beberapa puluh ribu orang VIP... *guling bijik mata*

Yang ni, aku tak ingat bila.  Tu la.  Lembab sangat baru nak bikin posting.


Entah saper da ni...  Noh kot???  Kalau tidak, masa kan aku ngambil foto ini??


Oh ye la.  Ai rasa ai betowl.

Ni lagi cobaan satu dua tiga...  [Cobaaaaan...]

Then tetiba je ada rezeki melimpah ke peha akak yang gebu ni...  Ini adalah berita baik tersebut datang sebagai sekuntum bunga yang harum baunya...

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

\/

Gila la beb gua dapat masuk backstage....!!
 
And gua dapat amek gambar ngan AIZAT!!!
*pensan guling-guling-guling*


Bebudak comey ni!  Terus lepas gambar ni depa kena usya balik sebab dah past curfew!


Pastu aku dok tengok cerita Cinta Buta tu...  Aku terkesima ngan mamat tu... 
Terjumpa pulak dia kat si nuuuuun...
But trust my Kakanda, gambar aku jadi kunin.
*aih*


But if you trust me...
*berdehem-berdehem-berdehem*
{tersodak}


Lepas tu....  Muka licin bak pelangi... 
Ai jadi malu berganding dengan yu, yu....
Apa rahsia yu ni?
Adakah itu, SKII?


Aku paksa Kakanda amek gak!
Gila ah kalau busuk ati tak bagi kan...

Kakanda ngan kawan kakanda.
They've been friends for forever!

And... Yet again.  Trust my sister to take the gambar la kan... :)

Okey tu je.  Cerita pun dah basi...


Salam sayang dariku, walau jauh tetap dekat di hati! *muah*
Sekian.

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...