Wednesday 15 June 2011

Hari ni, hari Rabu.

Watikah hari ini adalah...

Saya agak tak blei bukak mata walau 2 sachet dah dijadikan air dalam satu bancuhan.  Huh.  Belum parah lagi.  Parah would be when I have another 2 sachets, out for lunch pun pi carik kopi and another bancuhan for petang.  Itu alamat, aku akan menjadi zombie dan menyusahkan laki aku untuk bangun pagi keesokan hari.  Ye lah.  Kang dia jugak yang kena layan bini dia tengok tv.  Ai betowl.  Yu senget.  Sebab yu otak dah kaler renbow.  Ai tawu...

Well, Cik Adik demam dah malam kedua.  Tengah-tengah malam nak buang air kecil.  That's quite unusual sebab her bladder adalah boleh tahan sampai pagi but then again it is good bikos dia adalah bermakna, keluar panas badannya. 

Ye ah.  Aku buat blog entry ni pun dari pagi tak sesiap.  Network hilang lah.  Salah port la.  Tak leh print lah.  Stationery sampai lah.  But well at least I know I have been useful with my work and semoga my earnings adalah diberkati Allah Yang Maha Esa...

I shall not succumb to my next 2 sachets of coffee.
I shall not forget that my purse is at the edge of this table.  Tak payah dah.  Aku dah simpan dalam laci.
I shall not forget that my table is full. 
I shall not forget that I have got glasses to wash.
I shall not forget I have got files to label.

Tu je kut.

Oh.  Not.

I shall not forget that I have got claims to make.

Uhm.  What else?

I shall not forget that I've got to masterlist kan all contacts, all numbers, all personnels and all designations yadda yadda yadda.  Then update the contact lists. 

Aih.  Somehow, it makes me feel like I'm 50 American football fields away from where I should.  *sigh*


Cuba teka aku yang mana satu.


No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...