Friday 10 June 2011

Moving Day

Watikah hari ini adalah...




Yee-haw!

Kotak-kotak dah siap.  Tapi tidak semua barang dah siap dipacking.  Tidak.  Bikos, lately ni bila aku rasa macam okei lah kut dapat membuat apa yang patut, sebenarnya jam tu la yang berderet kerja memerah otak or kerja berkomunikasi secara sms bersiri berlaku.  Yeah.  And the general workers are coming by to pile up the stuff at 10:30am.  But yet, again, nothing has moved from the last box semalam.

So. 

*speechless*

Oh.  Aku tak jadi speehless.  Aku jadi terketar sekarang ni.  Cold oredi.  Like middle of spring in Sevenoaks.  Main peletum-peletum kat celah Tok Nick punya so called herb garden (Walau bini dia kata, "What herb garden?  They're weeds!" LOL).  I tinggal breathing like friesian cow dalam iklan KLIM.  Bikos ujan lebat.  Sangat lebat.  And opis sejuk ni menjadi semakin sejuk.  Berdentam dentum kat luar tu.  *brrrr*

Oleh itu aku mengucapkan Alhamdulillah sebab aku dapat membeli masa nak masuk lagi bembarang dalam kotak.  Ye lah.  Tempat pindah pun dari Block A ke Block B. 

Bai.

Lavyu'olls

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...