Monday 8 November 2010

mural percuma

Watikah hari ini adalah...

Aku sedang sakit kepala.  Sakit leher.  Sakit belakang.  Sakit urat saraf.  Siapa sakit naik atas.  Haha.

Oleh sebab itu, aku telah menggunakan girdle yang merengsakan jiwa raga ini sehinggakan aku tertanya mengapakah aku memakainya pada hari ini mandangkan ia menyakitkan perut ni sampai nak makan pun dia rasa macam nak keluar balik?  Oh.  Kena pakai.  Orang yang senang masuk angin, kena la tau bila masanya yang nak kena RETI-RETI LAH NAK MAKAINYA!! Ceh.  Sanggup ko maki diri sendiri, Nadia?  Ko tau tak ko kiut?  Haha.  [Ye.  Sila muntah sekarang.  Aku rela.]

Entah lah.  Nak nulis.  Tapi ada kerja.  Tak tulis.  Macam nak mereng pula.  Kat belakang aku ni, bertabur menatang tergolek ni ha.  Apa aku nak buat terhadap menatang-menatang tersebut?  Isk.  Ish really I donch know.

Nanti lah.  Nak minum air pun macam...  Takde mood.  Boleh?

BOLEH...

Nemind.  

Meh sini ai apdet sikit perkara.  

Main teka-teka.  No no no.  Not teka-teki okei?  Teka-teka.  

So talented right?
Okei.  Tak jadi lah nak teka-teka.

Ni hasil kerjatangan anak-anak.  Pandai sesangat.  So talented.  Nak tengok lagi?

Are you sure?

Mari-mari...

Gambar menatang 4 sekawan

And so we know that is Optimes Prime eBot
*tepok dahi*

Ni macam robot katun Cartoon Network eh?

So...  By now you oredi know aaah...
Drawn all over where kan... 

So, let's just continue with connecting
the dots!

And hari tu dah nak maki dah mana belajor ayat ni.
Sekali tengok, ada show kat cartoon channels tu eh yang
macam ni?  Rasa macam nak saman je rancangan tu.

And finally, gambarajah jalan arah naik dan turun
tangga... di dinding tangga rumah itu.

Ceria rumah I.  Haha. 

Okei la.  Daaaaaaaaaaaaaaaaaaa...........

2 comments:

seldom break said...

u can turn ur house to a gallery nad! syabas!

Nadia.Is.Cute said...

aku tengok je, aku senyum.
aku tengok je, aku senyum.
murah rezeki aku.
ada ramai artisan kat dalam rumah tu.

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...