Monday 14 November 2011

Monday

Watikah hari ini adalah...

I'm feeling so blah blah blah.  If I could make it into a song, it would probably be lagu Britney Spears yang aku tatau tajuknya that has been stuck in my head since this morning.  It would all tak sama dengan how often bayangan muka Reza Salleh I should have flashing there oso.  I so teruk izit?  Eleh.  Macam tak tau how often Anuar Zain keeps flashing in YOUR head people!

Keje macam sengal.  Yang aku tau, I am in need of loads of kofi.  Day isn't going my way so far.  But instead, I've had 2 kotak of soya bean, one cup of kofi and a lot of kuaci itam.  Heh.  Hilangkan persepsi itu dari mindamu.  Tipu kalau ko nak kata aku takde kerja.  Aku edgy gila hari ni.  But at least not as edgy cam hari tu bila aku tak blei tido malam, bangun sampai berapa kali pun I dono.

But then again, ko tengok lah...



Beautiful, ain't it? *sigh*




Hmm.

Pray with me that our day will be a good one.

With love,

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...