Monday 21 November 2011

Handbag Organiser

Watikah hari ini adalah...

Kakak saya baik hati.  Kakak saya telah memberikan saya handbag organiser.  Ya, dia sedar saya agak spastik dengan barang-barang yang terjunam, melemaskan diri dan pergi tidak kembali lagi, di dalam handbag saya ini. 

Terus, malam tu jugak saya telah memunggah handbag saya itu.



Ini rupanya handbag organiser bila dah berisi.  Sungguh berisi henbeg itu.
Tak.  Saya tak berasa bersalah.  Especially terhadap isi
coleker itu.  Itu adalah keperluan, namanya.



Ni rupanya dah masuk dalam big brown bag aku tu.



Beg itu terus kelihatan sungguh berjiwa sakti macam Akak ni.
Tapi, walau pun dia jadi lebaq satu macam, mungkin sebab weight dia dah
centralized, dia tak seberat 5kg macam dulu. 



Then the kids pun sebok...  Ye lah.  Kan Akak amek gambar henbeg.  Apa kelas amek gambar henbeg je kan?  Kenapa Mak tak nak amek gambar diorang pulaks kans? 

Terus semua duduk keliling tanpa diberikan apa-apa arahan.  Mak pulak yang diarah oleh mereka!




Tolong jangan tanya mana datang tetiba menatang tu.  Aku pun tatau. 
Tetiba je enter frame.
Pastu tengok lah pesen senyum Abang Ngah tu. 
Geram aku nengoknya.  Senyum bebetul sikit, boleh??



Oh.  Boleh rupanya.  Time ni, diorang sendiri plan, gambar yang
semorang kena pegangn henbeg.  Termasuk ngan kucing, kucing tu sekali!
**layan**



Pastu, tetiba...  Gambar pesen URTV.



Dalam 3 saat, terus bertukar lokasi penggambaran.  Okei.  Tipu.
Different angle je. 
(Ye ye je bunyi macam guna camera lense panjang sekaki)
*lempang diri sendiri*



From this, it gradually became this...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/



*Ailavyu Maaak*



 Lepas tu, dengan sekelip mata je... 

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/

Pose kona bareng

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/


Ketua kampung kata, "Bagi Sasha angkat henbeg!"
*layan*



But finally, ada yang dapat benda yang paling teringin di hati dari awal-awal lagi...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/


Hish.  Sekali ni je!


So if you have a minimum 3x/hari masalah tak jumpa kunci keta/rumah/opis/pedestal, tak jumpa pen dalam beg walau konpiden ada sebenarnya kat dalam tu, dah jadi kebiasaan cream tubes pecah dah mencecet kat dalam satu beg... I'd say that this is worth purchase.  Makes you life a whole lot easier.

Please trust me.  At least now I can find my ALL my lipsticks oredi.  And, uhm...  gloss.  And the pens.  Got little note book some more.  

And I no need to use pancing tu fish out for my phone and car keys...  

Hiks hiks hiks! 


http://watikah-nadia.blogspot.com/

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...