Tuesday 1 November 2011

Selasa - 1/11/11

Watikah hari ini adalah...


Source

Suddenly I feel so tired.
I am old.
I realized that a long time ago.
So sangat tua sudah masa umur 15 sehinggakan orang tak faham saya.
Jiwa tua. 
Sekarang jiwa baru sesuai dengan badan.
Tapi badan hebat.
Sangat hebat rasa cam nak nanges.
Ni sekarang lemas dalam kombahan kertas.
Lemas dalam mencari jawapan yang dah terjawab rupanya. 
Tak ke memenatkan tu?
Bersepah-sepah kertas.
Keadaan berasa sungguh runcing secara tiba-tiba.
Cuaca mungkin mendung diluar.
Dan entahlah.
Aku pun tatau apa yang aku mencarut ni.
Yang paling best, engkorang pun baca je la apa aku tulis.
Itu namanya aku adalah disayangi.
Aku rasa lah. 

Zzzzzzzzzzzzzzz zZzzzZzzzzzzzZzzz

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...