There was an error in this gadget

Friday, March 11, 2011

Apa yang aku nak ni, sebenarnya?

Watikah hari ini adalah...

Saya adalah sedang mata tak blei bukak. 

Saya sedang lapar nasik teruk-teruk.

Kantin masih belum ada keluar kan nasik pada masa ini... [rasanya lah]

Nak kopi tapi tekak macam kertas pasir.

Kepala rasa macam bubble.  [Lalalalalala...]

Mata melihat je surat-surat kat meja ni tapi ayat tak register apa ke menatang yang aku baca ni.

Gigi aku ni tak dibuat-buat...  Agaknya nak tunggu ronggak sendiri kut baru nak buat balik.  Macam kesah roadworks kat sini-sini je.

Lapar nasik. 

Tak. 

Tipu. 

Tak lapar. 

Nak nasik je.

Apa da.

Mata macam nak keluar soket.

Baek akak pi makan eskem je laaaaaa....

Tak. 

Yang sebenar-benarnyalah [aku rasa] adalah.... 


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-

 
-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-




Aku nak makan kueh getas...



Nak kueh getas...



Nak kueh itu jugak....!



Pastu kol Siti Kantin tanya, dia kata kueh getas adalah absent hari ini!!!!






 
{Sitiiii....  Aku nak JUGGGAAKKK!!!}



*guling-guling-guling*



Pengorbanan itu adalah sesuatu yang suci... [whatever]

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails