Tuesday 28 September 2010

28 September 2010 - Entry 2

Watikah hari ini adalah...

Aku sebenarnya ni agak banyak kerja tapi ku tahan Jebat.  Haha.  Sengal. 

Walau pun tinggi cita-cita nak jadi Wonder Woman hari ni, aku terjerumus kepada kelaparan yang amat dasat sekali.  Dengan dipelawa oleh seorang kawan yang begitu sikret [Saja je aku ni kan...  Saja la.  Hidup kena sensasi waaat...] sekali, aku telah makan dengan lahapnya sehinggakan kalau la member tu adalah bakal mak mentua aku for sure dah kena kensel dari taim aku order mekanan itu.  Haha.  Keji.

So basically, aku tak sempat pun nak buat bajet.  Tak sempat pun ngatur menatang miting.  Apa tah lagi nak ngatur cheques dalam alphabetical order.  Cecewah...  My berangan is number wan!  Keeeelassss gitu!!

Maka, apakah yang aku buat sekarang? 

Well, meja bersepah-sepah [sumpah seranah] dengan gleas kopinya...  Krim tangannya...  Cop COLOP nya...  Ish.  Takde nama lain ke diorang nak marketing!  Setiap kali aku nengoknya terasa sangat teraniaya serta keji.  Haha.  Tak larat okei...  Tolonglah.  Kalau dah tau nak market barang kat daerah Petaling ni, tolonglah tukar nama ke nama lain.  Everyday make me think berry berry dirty things you know... [totop mata]

Baiklah.  Sebaiknya aku ni sebenarnya tengah serabut.  Ada beberapa miting requests.  Ada jugak benda-benda lain yang nak kena run through. 

Uh oh.  Kenapa tetiba aku terdengar seakan ada Choi Ji Woo kat opis ni?  For sure Mak aku akan teruja.  Winter Sonata forever.  *Peace.*


Taken off the Web.  Thanks [HERE]
Winter Sonata di Daerah Petaling.
Yes.  Every morning and every night.  Winter Rain.  Haha.


Oh.  Maapkanlah.  Tetiba kepala aku sudah terasa macam mangkuk hayun.  Kenapa orang koling me under my head breakdown?  None stop.  Buku rekod aku ni pun terasa effected jiwa dan raga dia sebab tak berfunction.  Ye lah.  Tuan...  Oops.  Sorrey...  Puan punya buku rekod ni tidak tenang jiwa dan tidak mencatatkan apa-apa diari untuk petang ini.  Ceh. 

Ye lah.  Pening.  Dah....



2 comments:

seldom break said...

aku simpati, tapi aku pun 2x5.masuk jam 4 pm aku dh makan lebih 4 kali.lepas ni kurus.kurus kurus kurus kurus.....huhuhu

Nadia.Is.Cute said...

ko bukan 4x4 ke? loading muatan 1 tan? macam aku...

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...