Wednesday 29 September 2010

29 September 2010 - Entry 1

Watikah hari ini adalah...

Hari ni aku tidak begitu sengal.  Mungkin sebab laki aku gelakkan aku pagi tadi gara-gara cuba nak tarik my current reading buku cerita yang Cik Adik pijak dan takmo turun.  Dia kata, mungkin betul apa yang aku dok sebut sendiri yang aku ni sengal.  Haha.  Suamiku yang sentiasa menyusun kata itu telah membuatkan aku gelak besau dan terus tidak sengal.  Ye lah.  Apa ke buduh sungguh...  Cemana la pulak tak terpikir nak pikul je budak tu?  Haha.  Mongok ngok ngek hok tino nay...  Bila maid sengal, reti-reti plak nak komplen.  Kan?  Haha.

So.  I just spent about 2 complete hours driving around just now settling ALL bankings.  Wow.  Aku terasa sangat hebat seakan baru saja memenangi pertandingan makan sosej sedunia.  Terasa menang tetapi side efek dia seakan seperti takde makna.  Ala...  Gitu la.  Radius berapa kilometer tu.  Tapi yang paling mencabar was getting to Centro sambil pusing 3 kali, kena lalu lubang kecik kat B2 tu sebab semuanya ada 'RESERVED by ******* From 8am-5pm'.  Agak boring.  Patutlah makin banyak orang susun keta kat luor jalan tu.

But I'm back.  And on the way in sempat rembat pisang goreng kat tepi jalan...

Pisang goreng itew.  Lama dah tak beli.  Best jugak nak makan taim sesejuk cengginik.

[Jap.  Ngangkat tepon]

Ei.  Minah sengal ni.  Asik je datang nak citer pepanjang ngan aku masalah keje kau tu yang nak kau bincangkan kemudian dengan boss kau tu.  Boring betul.  Benda simple pun la.  Dok bagi komen kat aku pasal keje orang.  Bukannya takde cara nak selesaikan.  Letak ko kat meja Coordinator baru tau.  Hmph.  Tak padan dengan posisi orang kanan.  Hmph.

Dah lah.  Tak berfungsi buku rekod aku hari ni.  Nak kena isi dah ni.  Lepas tu kena jadik Pantry Lady again.  Takpe lah.  Dah namanya pun kerja...


No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...