Friday 24 September 2010

otak stonehenge

Watikah hari ini adalah...

My blood go upstairs!  Or stuck downstairs.  I dono.  Feel flighty flighty.  Just now eating-eating like nobadi's bisnes.  Teringat pulak kat Abang Ngah.  Bila Cik Adik sebok-sebok nak belajor nanyi Happy Birthday Song, Abang Ngah pun join... 

"Happy Birthday to... Nobadi..."

Dengan Cik Adik yang nggak ngerti tu, dia terus je sambung:
"Aaaaa... Yuyuuuu..."
Halal lah Dik!

Walau pun aku masih berkeadaan sedikit Stonehenge, aku masih melakukan pekerjaan yang sepatutnya.  Aku masih lagi kelihatan rajin dan tidak berpura-pura untuk duduk di kerusi ini tanpa berbuat sesuatu.  Benar.  Aku mengapdetkan blog aku ini.  Haha.

Dah lah.  Tak habes pun pening dengan blogging! 

** Peace No War **
Cuba tengok Cik Adik ni.  Rilek jo...
Lavyuolls.  Promise.  Sikit je.


No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...