Friday 24 September 2010

hadiah birthday raya

Watikah hari ini adalah...

Nak bengang ke?

Ada la.  Sikit.  Sebab tadi aku dah buat satu entry yang cukup bangang di mana bila aku tulis sikit je, aku bengang sambil gelak banyak dalam hati.  Pastu tulis sikit lagi je, aku sambil bengang tu boleh sambung gelak dalam hati.  Berhati.  Berhati.  Di jalan.  Raya.  Connection pulak boleh tak save aku punya entry tu.  Mungkin sebab dia ada auto-sensor.  Tapi...  Tak kan lah perkataan kopek pun ko nak jadikan issue, Blogger?  Tak paham aku.  Bukannya ko sekolah kat Sekolah Pinang Sebatang.

Pagi tadi kat opis ni ada assembly.  Pastu sempena besday aku tu, aku telah mendapat sesuatu dari kompeni.  Dia bagi aku kad...  Pastu dia bagi aku prezen, kao...  Makin bertambahlah aku minum kofi.  Tengkiu.  Ailavyuforever.  Promise...

Oh yes, I like...  bikos bikos bikos...  Nadia.Is.Memang.Cute.


The kompeni gift for hepi birthday untuk tua, muda, miskin dan kaya...
Menyambutnya dengan gembiraaaaa.... aaaa...

Even got potong kek tadi.  Aku mencekik sekeping je.  Mengingatkan kepada diri sendiri untuk jangan polok semua sebab hari ni ada dua bijik majlis nak kena tolong makankan.  Haha.  Tak padan.  Nak kena ikat tangan.  Jangan makan.  Ikat perut.  Macam tak menjadik je.  Oh aku tau.  Kena selotep mulut.  You ken kiss me forever.  Promise...  Sikit je.

Now oredi they koling-koling me for eating-eating.  Murah rezeki aku sehari dua ni.  Dapat la kecap balik dengan perbelanjaan terlebey sudah kerana raya. 

Khas buat suami tercinta, tutup la telinga, mulut dan mata.  Isterimu tetap akan pulang dengan body yang seksi dan hari ini.  Tengs.

PS: Ailavyufover.  Promise.

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...