Wednesday 22 September 2010

Malam yang lain dari biasa

Aku penat. Otak switch on. Off. On. Off. Tapi datang pulak la time kenot lelap. Ni gara-gara Abang Long takmo tido.

Dia demam from vomiting the night through before. Abang Ngah muntah lagi petang sekali, malam tadi ni sekali after dinner. Cik Adik tu nampak tak senang, but slept berpeluh when the temperature's normal. Then suddenly tanpa bunyik sikit pun, she came trailing back to us in the other room. Hebat betul la budak tecip tu.

Yang aku ni pun sebenarnya tak sedap perut. Ada ura-ura nak muntah jugak ni tapi aku tengah buat dek je ni. So far dah 3 kali terpupu. Perut sekarang ni ada ala-ala konpius - nak muntah ke nak pupu? Jangan tanya aku. Aku sendiri pun konpius. Otak no connect with konpius perot, okei?

Aish. Dah la esok ada miting besau kat opis. Kalau aku tak show up to ala-ala cam... Saje je aku tanak datang. Leceh betul. Nasib baik aku dah confirmkan air, kuih menatang. Cuma document for tomorrow tu yang aku tak prepare out for Boss. Aiseymen. Tsk.

Aku rasa la kan... Abang Long tu jeran. Takut nak tido sebab kalo sleep nanti dia muntah lagi. Memi pulak rasa (through her observation), the cycle only is active for 24-hours. I hope she's right. Bekos I oso need sleep. But I oso jeran a bit, sleeping dengan condition aku cengginik, belum lagi bebudak ni.

Hish. Boley pulak aku nak lapar teriba! MENDE....!!!

Dah la.

With love,
Nadia.Is.Cute

Sent via BlackBerry from Maxis

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...