Tuesday 18 January 2011

aku ada misi

Watikah hari ini adalah...

Aku ada misi.  Bukan.  Bukan aku nak jadi misi.  Tidak.  Ko salah baca.  Tu la.  Sapa soh baca dengan gelojoh.  Maka dengan ini aku ulang sekali lagi.

Aku ada misi.

Oleh sebab aku masih terasa sadis dan tragis, aku mahukan kek coklat terhebat.  Nak chocolate yang...  maybe ada a hint of mint.  Yang aku tau ada sikit jauh la...  Sebab itu adalah di Fraser's Hill.  Saya tak mau begitu.  Nak yang dekat-dekat sikit, tidak menyusahkan aku dan tak perlu membabitkan laki aku sekali.  Aku tak mau.  Nanti leceh-leceh.

Tolong-tolong bitau.  Cepat. 

Sebelum aku langkau je kaki gi kedai kopi terpilih.  Itu tahap sedih ya. 

Sangat sedih.

Tolong ya...


Berikanlah aku hanya yang terbaek...

Bye.

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...