Thursday 20 January 2011

meraban

Watikah hari ini adalah...

Aku malam ni telah berpeluang mendapat guna laptop laki dengan jayanya.  Insan berjaya juga rupanya aku ya.  Tak sesia aku bayar duit kolej aku sendiri.  Haha.  Bongok.  Haha.

Okaylah.  Ada la sikit mentol kapitol.

Memula pagi tadi, aku agak emo bila mendengar ucapan so semangat tadi masa perhimpunan kat opis.  So focused.  Dalam bahasa yang sangat senang untuk orang faham.  Mana direction.  Mana kesilapan.  Mana hala tujuan.  So proud of the achievements.  So proud of what was carried out and done.  And most of all, terharu dengan bimbingannya.  I only wonder if anyone else thinks the same.  Dia sangat bekerja keras dengan penuh keikhlasan.  Tetapi harus ia disalaherti.  Seperti biasa.  Mentaliti kita ni kenkadang stuck kat kotak saiz 2x5 je. 

Pastu ni la terbongkang baru balik dari William's.  Ye.  Sila ko jangan jeles.  

Sementara aku tengah nuggu CityVille tengah nak loading lambat nak mampus ni, I went blog hopping.  

Macam-macam perkara.  On one blog...  Yang membuatkan aku mata bulat-bulat adalah sesangat freaky kerana laki ko tu macam...  Kalo ko kawin ngan aku, mungkin aku juga boleh membuatkan ko bahagia Aku.Filla.Nie.  Haha.  Ya.  Aku tau.  Bongok.  Tapi aku pedulik hapa.  Dah lah laki ko tu lahir sama ngan aku.  So dia macam...  

"Ha'ah la...."

Then there was a trampling incident of blog threatening comments at another one.  Habis dia hina blogger tu.  Tapi takpe.  Through experience, rezeki orang macam tu, sekejap je.  Bila buah busuk ditengah, dia tak tahan lama.  Sekejap je bahagia pun.  

And checking back on the CityVille, it is still lambat nak mampus.  Huh.

Well, masih...  lambat nak mampus.

Huh.

Time ni pulak tetiba rasa macam if I had a tall glass of iced Coke.  ...Fuh...  [see I told you Filla].  Sardine roll ka...  Hish.  Buat meremang bulu je.

Owh.  Talking about bulu...  I got my pits stripped!  YEAY!  Bahagia.  Tak pakai pun those self waxing barang.  Aku pi kedai terus.  Ada satu kedai called Glitters kat Empire.  They oso have got one in...  mana tempat menatangnya tu...  hish.  Ha.  One Utama.  It's actually more comfortable sebab dia guna hot wax so, kalau mengikut kajian saintifik...  Ikut le sangat.  Nampak sangat tak penah memasak kat dapor ko ye?  Bukan kalo ko nak tengok sup tu pun liang roma ko dah terbukak BESSSAAAARRR punya dan membuatkan ko tertanya yang sebenarnya betul ke tak ko terer masak atau pun itu semua berkat titik air peluh ko tu?  Wawwawa...  Terbaek tu...  Macam tu la cara menternak kroni.  Biar ikut dengar cakap.  Haha.  Ye.  Lempang sikit boleh?  Sengal.

Dah okei la.  Naik bengang dah aku nunggu menatang ni.  Untut betul.  78 persen bangunan tak nenaik dari tadi.  Itu tadi kat paragraph berapa tadi tah??

Ei.  Sudahlah!

Bye.

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...