Thursday 13 January 2011

kejadian yang tidak tau nak kata apa

Watikah hari ini adalah...

A few days ago, aku tersedar yang aku tak singgah sekali pun ke bilik air.  So it was time...  And so I went...

Dari aliran air yang kecil, ia menjadi air yang besar secara semulajadi.  Kedengaran orang membuka pintu utama Ladies Restroom tu.  Tetiba, kedengaran dengan lantang dan besar itu suara...

"NADIA!"

Huh.  Gila apa aku nak jawab??  Aku buat dek je lagi.

"NADIA!!"

Alamaaaaak...  Boleh tak tak panggil aku??  Kan tak bley menjawab masa dalam toilet??  Ko tak paham ke??

"NADIA!!!"

Huh.  Nampaknya tidak.  Maka, sebab tak paham... Aku pun terpaksa menjawab.

"Hmm..." (Tersedak jap) "Iye..."

Haruslah aku terkulat.  Malu siut.  Siapa nak ngaku tengah main princess-princess kat atas throne tu?

"AAA...  NADIA...."

Dia memulakan ayatnya.  Suara dasat kuat for a woman yang sebelah kaki dalam toilet dan lagi sebelah kat luar yang bermakna mamat-mamat sengal yang dok kat luar tu for sure dah gelakkan aku.  ...dari awal lagi.  Heh.

"...SAYA AMBIL DOKUMEN TIGA ATAS MEJA NADIA.  OKEH?"

Hish.

Itu je ke ko nak bagitau?  Tak bleh ke pi tepon aku kendian ke...  Dah tau pun ko tu buta hurup.  Tak boleh tulis note tinggal atas meja kan. Tepon je la kendian...

*tepok dahi*

Ye. Sila ko gelak skang azameyna. Itulah staff bertuah ko sorang.

Haha.



2 comments:

AzaMeyna said...

Tergelak rs nk tegolek kejap...Adoila....asst aku upenye.. ces memalukan i jek. tp kolo nak tau itu la dia..mak ni kengkadang lg tensen, tp punye la baek ati appraisal bg gold kat dia. then da kecoh depa dok kata keje itu mcm pn bole dpt gold. itu mcm keje macam itew S*** la huhu..salahkah daku..

Nadia.Is.Cute said...

Sungguh SOLID GOLD dari saiz dan segalanya! **muah** Ailavyu S***!!

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...