Thursday 6 January 2011

Nadia.Is.Absent

Aku bizi. Maafkanlah.

Setelah berapa hari kulu kilir settle Abang Long dan Abang Ngah, aku pulak dok sepital ni sebab Cik Adik kena sakit perut berry berry much sampai dehydrated amat dasat. Aku bagaikan kerbo yang membajak (cecewah), berusaha to cope agar tidak ter-breakdown sebelum masa yang patut.

Tengah-tengah susun barang nak mandikan diri sendiri dengan Cik Adik, tetiba je berus gigi aku hilang. Cis. Masuk dalam lubang sinki. Cis. Pastu lupa. Petang laki datang, tanya kalau itu berus gigi aku ke kat dalam lubang sinki tu. Haha. Lupa aku tak gosok gigi pagi tu, boleh? Boleh la... Dah anak aku tu kept me so bizi with muntah and purges pun. Halal la eh...

Malam sikit suami tercinta came direct after his office dinner... Bersama sebatang berus gigi with love. Hehe. Sayang aku tu... Ke tak tahan sebab tau bini tak bergosok gigi berjam-jam. Haha.

Entahlah.

Live dari hospital. Dari hati ke hati.

Nadia.Di.Hospital


Sent via BlackBerry from Maxis

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...