Friday 14 January 2011

i tell you truthfully...

Watikah hari ini adalah...

U'aloh.  Akak ganah hari ni!  No make-make story.

Setelah berbulan yang banyak, pagi ni akak telah merempit dengan jayanya.  Ia telah mengangakan Pak Guard Nepalese dua orang sebab walau aku bukak cermin helmet aku tu, mana pun dia kenai mata sapa kah itu.  Yang aku ni pun, broom broom teruih je masuk dalam opis kompleks lagi la mamat-mamat tu konpius sebab tak tau nak tahan ke tidak, dan cemana nak tahan soh register diri sendiri mandangkan kelajuannya adalah sekian.  Kan lagi pun aku ni pakek cimata.  Ye ye bukak visor senyum for recognition.  Bodo ke hapa aku nih.  Naik menatang tu, idak le memakainya kan? 

Tapi dalam bebanyak tu, adegan mana yang paling best?  Bila laki kena buat dua round sebab memasing lupa yang aku dok hayak begpek dia pastu dia pun macam tetau terus pusing la baliiiiik...  Ye.  Jangan salah sangka.  Jangan kata Pak Guard Nepalese tu saja yang ternganga sawan sebulan...  Malah aku sendiri akan ternganga dan mentertawakan diri sendiri sehingga tidak dapat masuk kerja setiap hari kalau aku yang bawak itu menatang motor sendiri. 

Aku adalah seorang princess, oleh itu tidak reti bawak motor.  <----- Ayat tak blei blah

Rezeki azaMeyna dapat nengok.  Puas la dia dok nunggu nak nengok dari dia anak dara sampai dah nak jadi mak dara ni.  Patut le nampak kelibat orang kelam kelibut nak bukak pintu depan tu tadi.  Rupanya dia terkejor nak viewing first hand.  He he.

...Apa aku nak citer hari ni ye?

Hari ni aku ada misi.  Misi impossible.  Sebab aku nak gi makan.  I believe that when you really want to eat something, it's what your body tells you to eat.  So sekarang ni, aku adalah mengaumkan untuk daging.  Maka aku rasa aku sedang memerlukan topap darah dalam badan ni.  Ye lah.  Asik naik darah je...  Naik naik hilang...  Kurang la darah tu...  You know?

But walau aku nak gi makan, aku nak kena pi...  buat sesuatu dan laki aku kata patutnya aku pi buat menatang tu dulu baru aku pi makan tapi kalau aku buat gitu, itu bermakna dinner aku adalah pada pukul 9malam kot kot?  Aku tak rela nak makan lelewat.  Nanti body aku mantap.  Lagi pun when you are full in the middle of the night, you'll be waking up hungry gilos dan dan tu nak orang tonyoh roti kat dalam tekak. 


Aku tak keji kan?  Aku inesen. 
Aku hanya mau makan itu mekanan.  Tengs.

Dah tanak citer apa-apa lagi lah.  Aku nak ngemeh. 

Bai!

[Uiks??  Marah ke?  ....Ada aku kesah?]

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...