Friday 3 December 2010

Aaaaaa

Pada waktu ini aku sedang dilanda perasaan yang ada sikit tertekan.

[Sila rujuk gambar itew]

Sama je rupa ekspresi laman kitorang. Cuma bezanya aku lebih tua 32 tahun dari dia. Kerepot sikit. Berjerawat sesikit. Dan makin menjadi-jadi pulak freckles bertabur kat muka ni. Itu kut lagi sampai anak si White Child was persistent dengan misteri kenapa Auntie Nadia tu pandai cakap Melayu sebab dia kan Mat Salleh. Oh. Salah asuhan. Itu pengaruh kartun semata. Maafkanlah dia. Dia tu inesen.

Sampai lewat dari opis. Terus balik, berhayak ke Giant. Balik ni tadi baru ngadap Har Mee Ho Liao. Aku ingat aku makan sorang mandangkan aku sorang je yang belum makan. Rupanya berteman dengan dua orang anak [Cik Adik dah tido jam tu]. Nasib baik tak kaco portion Mak. Tapi Mak ada kaco portion IndoMie anak-anak. Pastu dendiorang bergaduh sesama sendiri sebab dah tak cukup nak makan. Oh. Maafkanlah. Mak engkorang inesen.

Punyalah longlai. Nak mandi or nak settle barang pun dah tak tau mana satu nak buat. Makan pun tadi nasib baik tak tertumus muka dalam mangkuk. Kalo tak malam ni mesti kena reject. Muka bau udang.

Aih. Entah bila la nak siap. Patutnya aku siapkan barang. But no it isn't. Sebok nak kena memuntahkan perasaan sebelum aku hit zone meroyan. Hampir dah ni. Anak-anak sebooooooooklah dari tadi nak nolong. Hish. Ni nasib baik diversion act berjaya.

Baiklah. Marilah semula menyambung kerja. Demi mereka dan keluarga mereka.

Dari dapur Cik Kiah.

Cik Kiah tu siapa ya?

With love *peace.no.war*

Nadia.Is.Penat

Sent via BlackBerry from Maxis

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...