Friday 3 December 2010

take 5 jap

My strewn papers are more than this.  Ini adalah
suatu penipuan visual semata.
Marilah kita nanes bersama.  Sekian.
Watikah hari ini adalah...

Tengah banyak kerja gila.  Okeh tak.  Okeh ya.  Betul banyak kerja.  Naik juling bijik mata aku.  Nak tengok cabut ketiak pun dah tak nampak bulu.  Ceh.  Jadi sebenar-sebenarnya permasalahannya adalah, mata aku dah kero kan?

Maafkanlah.

Dah la tengah lapar.  Badan tengah macam...  Kalo ko hulur muntah pun aku telan Jebat!  Abih tu bila badan dah cam Badang, nak stress.  Betul?

But time is now 12.28pm.  Aku mengira waktu ni.  Minit.  Saat.  Mili saat.  Cecewah.  Melampau la tu.  Mili Vanilli.  Haha.  Suka.  Penipu punya orang.  Naseb baik aku tak suka tergolek macam kes zaman tragis NKOTB dedulu.  Bongok kan?  Amacam.  Malu tak engkorang bila teringat zaman tu?  Berebut mamat lima orang tu macam la diorang kenal ko sapa pun. 

Siap dengan ada yang pasang rambut macam diorang jugak tu.  Amacam.  Ingat-ingat balik ko rasa amat humiliated tak?  Tidak?  Well, I terasa amat sorry dengan ko lah.  Nak je quote nama tapi berdosa pulak.  Macam 2x5 je ngan mamat sorry ass seeker tu.  Tak baek tau.  Sangat keji itu perbuatan.  Tak nak sharinglah ngan engkorang yang blur-blur tu.  Sebab lagi memburukkan perkara tu.  Dah.  Tutup mulut.  Tapi tangan tak reti pulak nak go off the keyboard eh?  Adakah itu bermaksud aku yang keji?  Hish.  Malas nak layan pompuan ni.  Meracau. 

Takpe lah.  Nak hilangkan ingatan jap.  Divert dengan buat list.  Aku memang suka buat list.  Pastu meroyan.  Tempeleng sikit.  Boleh?

Nak kena:

1.  Bayar hutang mamat dok belakang aku ni.  Tak transfer-transfer lagi kat dia.

2.  Nak kena settle lunch.

3.  Nak kena isi baju, seluar, spender berus gigi blah blah blah...

4.  Nak kena clearkan semua menatang claim pelbagai rasa ni.

5.  Nak apa lagi?  Ha....  Uhm...  Semalam dah beli roti...  ngan telo...  Lagi apa? 

6.  Clear trays dan cuci-cuci Mesia.  Haha.  Entah.  Aku tengah kerek gila.  Beachy okeh.  Sangat PMS.

7.  Nak makan.  Okeh.  Dah tak leh tahan dah ni. 

AKU NAK MAAKAAAANNNNN!!!!!!!!!!!!!


1 comment:

seldom break said...

pegi je la makan nad oiii...nway, keje ko sgt mountain gitu, aku rasa cam gunung2 berapi kat indon lak, bila nk meletup?

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...