Wednesday 29 December 2010

*guling guling guling guling guling*

Watikah hari ini adalah...

I seriously have a lot of work to do.  So many last requests now that the year is ending so everything is closing.  And because of God wanting it to happen, I couldn't find my glasses. 

AT ALL. 

My astig adalah tinggi so bukan sesangat blur.  Power lain tak tinggi.  Rabun dekat dah mula dah.  Degree pun lari a bit.   

Macam agak pandangan mata aku ni... hampir dyslexic ke? Huruf D jadi B.  Bersambung-sambung  jadi perkataan lain.  Patut aku pakai je cimata itam tu.  Tapi cimata itam pun dah tak berapa guna kerana cimata aku tu guna transition lenses. 

One person asked me to go pinjam cimata orang lain.  Lagi sorang kata suruh kecikkan mata sampai nampak huruf alif.  Yang lelain, suruh je balik carik pelan-pelan.  Tinggal dalam lubang jamban je aku tak carik.  [Isk.  So grossey grossey....]

Calls are pouring in.  Scans.  Emails not so much.  Documents for signatures.  Then the flow goes to following up on pending items for the approval.

Aku sakit mata je.  And I can't concentrate so much to strain them.  Some more need to look for your documents if there is any here. 

Takpe la.  Kerjalah.  Halal tu.

Harus.

Nak pensan ah. 

*guling guling guling guling guling*



No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...