Wednesday 29 December 2010

hari ini hari wednesday

Watikah hari ini adalah...

Today is Wednesday tapi tak terasa pun rasa macam lagu 'Wednesday' Lisa Loeb mahupun Wednesday Addams Family.  Gila tu terhebat dedulu.  Christina Richie tu idola bukan sebab mata dia besar atau pun kerana tocang rambut dia mahupun sebab dia naik tocang kat sekolah masa memula jadi artis.  Tidak.  Sebab aku nak sangat jadi Wednesday.  Siap Mak Addams Family tu boleh marah Wednesday masa time makan. 




"Wednesday, PLAY with your food." 

Terkesima beb...  Kalau aku tu, dah lama dah kena lempang dok kat luar sampai semorang abes makan.

But it's just an ordinary day that everyone of us will be imprinting a history in our lives.  Good or bad.  Sadis atau pun tak.  Tempeleng orang atau tak.  Gitu. 

Tapi mandangkan immune system aku masih tidak immune, Nadia bukan Nadia lagi.  Bukan zombie, tapi bijik mata dah agak terkebelakang nih.  Maka sempena hari baik dan bulan yang baik ini, Nadia akan menjadi Wednesday Addams hanya untuk sehari saja.  So bila orang tanya soklan, mata aku akan bulat besar-besar. 

"Sekarang aku dah letak bedak banyak-banyak.  Apa macam?  Chantek tak?"

Gila ko tak kata aku chantek!  Habis banyak tu bedak...  MAC lagi...  3 kotak tu.   

Of course...  Yu kan gilakan ai...  [Aw!]

Dah. 

Now it's time for me to play with MY day! :)


No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...