Wednesday 7 July 2010

7 July 2010 - Entry 2

Watikah hari ini adalah...

Okei.  I should be heading back right now tapi sebab terlalu sejuk aku rasa macam tak larat nak jalan sampai kereta. <--- rasa macam nak tempeleng je kan? 

Sebab aku asik je dok nulih, I have ran out of ideas to title kan my entries.  Banyak nyer meraban je.  So w.e.f. semua aku tala ikut tarikh and jumlah entry ke berapa for the day, unless memang ada sebab benar untuk blog purposes tersebut.

Entahlah.  Patutnya aku balik je ni.  Nak masak? 

Ish.  Tak yah pikir la.  Hayun je la bontot punggung ni ke kereta.  Janji aku tak tertinggal kuncik keta kat atas meja lagi.  Yang itu for sure, aku akan carik cara nyusahkan meminta bantuan orang lain bawakkan kunci tu kepada ku. 

Bai.


 

No comments:

Ni Je Yang Ada

Watikah hari ini adalah... Lama nak matey tak update.  Tak tau apa nak update.  Ada ke orang baca blog ni?   Dah takde dah gambar-gambar beb...